Zagrebački Holding
Hrvatski English
Mapa webaKontakt

Ne plastici, kada krenete na plac ponesite svoje platnene vrećice!

Usklopu inicijative #musthave, Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost u suradnji s prodavačima upozorili su sugrađane na prekomjerno korištenje jednokratnih plastičnih vrećica. Na tržnici Dolac je s tim ciljem postavljen digitalni brojač, koji je s odbrojavanjem krenuo od ranog jutra. Brojčanik se zaustavio u 11 sati kako bi pokazao ukupan broj jednokratnih plastičnih vrećica iskorištenih do tog trenutka na svim prodajnim mjestima u Hrvatskoj - alarmantnih 510.571.




U sklopu kampanje građanima su dijeljene višekratne platnene vrećice, a prodavačima višekratne reciklirane vrećice u koje su svojim kupcima pakirali proizvode.




-Bilo koja alternativa jednokratnoj plastici danas je apsolutni #musthave, što naglašava i krovni slogan inicijative „Ako si u modi, održivost te vodi“. Moda diktira trendove, a svatko od nas svjesnim odabirom i promjenom svakodnevnih navika može pomoći da održivost postane naš najvažniji trend, kojim stvaramo pozitivnu promjenu u svijetu u kojem živimo - istaknula je Anamarija Brstilo iz Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost.



U kampanji sudjeluju i poznati hrvatski influenceri koji će građane nastaviti educirati o utjecaju plastičnih vrećica na svojim kanalima na društvenim mrežama. Prvi je to učinio već u subotu Ivan Šarić promovirajući kupnju u platnenim i višekratnim vrećicama. Cilj im je svojim utjecajem potaknuti građane na pozitivne promjene pa im kroz svoje objave planiraju predložiti zanimljive i atraktivne alternative plastici, koje se s lakoćom mogu koristiti.