Zagrebački Holding
Hrvatski English
Mapa webaKontakt

Istraživanje - Kupovne navike građana grada Zagreba

Agencija Ipsos Puls provela je za Podružnicu Tržnice Zagreb istraživanje o navikama kupovanja građana Zagreba na tržnicama.
Ciljevi istraživanja bili su utvrditi profile ljudi koji kupuju na tržnicama, njihove kupovne navike, razloge zašto odabiru tržnice kao mjesto kupnje, ispitati zadovoljstvo kupovinom na tržnici te identificirati faktore koji bi potaknuli građane da češće kupuju na tržnici.
 
Istraživanje je pokazalo:
  • Više od 70% ispitanika kupuje na tržnici i to 1-3 puta tjedno.
  • Struktura uzoraka pokazala je da je zaposlena žena, čije kućanstvo ima prihod između četiri i sedam tisuća kuna na mjesec, najčešći posjetitelj zagrebačkih tržnica.
  • Kupci na tržnicama zadovoljni su kvalitetom i svježinom namirnica, ljubaznošću prodavača te širinom asortimana.
  • Navika, blizina prodajnog mjesta i svježina proizvoda razlozi su kupnje namirnica na tržnici.
  • Više od 40 %  ispitanika posjećivalo bi specijalna događanja organizirana na tržnici kao što su sajmovi i razne manifestacije;
  • Visoke cijene i istaknutost deklaracije o porijeklu proizvoda aspekti su kojima su kupci na tržnicama nezadovoljni i koji ostavljaju mogućnost unapređenja.
Podružnica Tržnice Zagreb će svoje marketinške aktivnosti temeljiti upravo na rezultatima ovog istraživanja.
Kvaliteta i svježina domaćih proizvoda su očite prednosti kupovanja na tržnici, te će Podružnica Tržnice Zagreb to isticati kao najvažniji aspekt marketinške strategije.
Kao drugo, usmjerit će se prema uvođenju kulturnih događanja i manifestacija jer bi tržnice, uz mjesto za kupnju, trebale postati i mjesta kvartovskih druženja.